2014. április 21., hétfő

Liebster Award

Két molyci is megtisztelt azzal, hogy nekem adta a Liebter award-ot, ami egyébként nagyban hasonlít a kisiskolás add tovább, vagy ha nem... levelezős játékhoz. Sajnos a blogírásra is alig marad időm, és úgy látom, nagyjából körbe is ért a lánc, így nincs túl nagy lelkiismeret furdalásom, amiért most megszakítom, de nagyon-nagyon köszönöm, hogy gondoltatok rám!

A 11 dolog magamról:
  1. Imádok főzni, de  nagyon nehezen veszem rá magam a mosogatásra.
  2. Kiskoromban virágárus szerettem volna lenni, később pedig ügyvéd. 
  3. Mielőtt a munka miatt elfogyott minden időm, kézműveskedtem, még meska boltom is volt (van).
  4. Gimiben tanultam latint.
  5. Mindenféle vámpíros, koponyás, koporsós dolgot gyűjtök.
  6. Van egy Piri nevű íjam, de csak néha jut rá időm.
  7. Három darab kivételével csak fekete ruha lóg a szekrényemben, a menyasszonyi ruhám viszont vörös volt.
  8. Péntek 13-án volt az esküvőm, ami miatt csak kicsit néztek hülyének a rokonok. :)
  9. Egyszer hozzáfagyott a kezem a hűtő fagyasztó rekeszéhez, amikor jégkockát akartam készíteni.
  10. Mániákus könyvszaglászó vagyok.
  11. Órákkal a szükséges időpont előtt felkelek, mégis mindig elkések, mert az utolsó pillanatig húzom az olvasás miatt a készülődést.


Először KleineKatze jelölt. A 11 kérdése:
  1. Fagylalt, vagy sütemény/torta? - most épp fagyi
  2. Teázó vagy kávézó? - Hogy mit iszom inkább, hát napi 3-4 bögre tejeskávé a minimum. Ha a helység, teázóba gyakrabban járok, bár egyik sem jellemző igazán.
  3. Nyaralás a tengerparton, vagy kultúra és városnézés? -Ha választani kell, az utóbbi. Évezredek óta nem voltam strandon, nincs fürdőruhám, és nem szeretek a napra menni. Egy időben ha kijött a jó idő, már kentem is magamra az 50 faktoros naptejet. :)
  4. Franciák, vagy angolok? -Angolok, a Doctor Who miatt.
  5. Amerikába vagy Ázsiába utaznál szívesebben. -Nem tudom, talán Ázsia.
  6. Hely, ahová el szeretnék jutni. -A Babák szigete Mexikóban.
  7. Tartanál állatot lakásban?- Igen, lakásban élek, van egy macskám, egy törpenyuszim és akváriumom is. 
  8. Varázslat, vagy valóság? -Szeretnék varázslattal teli világban élni.
  9. Jártál már Disneyland-ben? -Nem, és nem is igen vágyom oda.
  10. Gyerekkorom első meséje, mesefilmje: a Grimm fivérektől a Levágott kezű leány volt a kedvencem, az első mese, ami megmaradt, A hercegnő és a kobold, meg a Beetlejuice rajzfilmsorozat. Legalábbis ezek hagytak mély nyomot bennem.
  11. Nehezek voltak a kérdések? -Nem igazán. :)
A második kör barukirii kérdéseiből:
  1. Van kedvenc booktubered? - Nem tudom, eddig nem is találkoztam ezzel a kifejezéssel. :D
  2. Melyik könyves világba csöppennék bele szívesen? -Annyi van... Fekete tőr testvériség, néha Anita Blake, Sötét vadászok, nagyjából mindegyik vámpíros, paranormál könyv.
  3. Van olyan rendszer, ami alapján sorba rakod a könyveket? -Igyekszem egy polcot egy sorozatnak fent tartani. Ahol nincs még annyi rész, ott egybe teszem őket, lehetőleg ilyenkor egy kiadó köteteit teszem egy polcra. Az erotikus-romantikus, new adult könyvek külön polcon vannak. Van még két vegyes, ahol az antikvár könyvek vannak, ezt igyekeztem klasszikus és kortárs kötetekre bontani, de a helyszűke miatt lassan dugába dől az egész.
  4. Szereted a sört? -Csak a lányos, limonádés gyümis söröket, főleg a citromosat és a bodzásat. A sima sört nem szeretem, ha rám jön az ötperc, hogy kell nekem, néhány korty után lepasszolom a férjemnek.
  5. Hol laknál legszívesebben? Egy viktoriánus jellegű, nagy belmagasságú, kandallós, zegzugos házban, nagy kerttel, távoli szomszédokkal, elburjánzott bokrokkal. Tipikus boszorkánytanyán, azt hiszem.
  6. Mi a kedvenc tulajdonságom önmagamban? -Jó értelemben vett dilinyós vagyok, örök gyerek (bizonyos szintig), és nagyon, de nagyon tudok lelkesedni. 
  7. Mit nézel meg először másokon? -Haj, köröm (tiszta legyen!), fogak. Találkoztam olyan emberrel, aki nagyon ki volt öltözve, kikenve-fenve, de rohadtak a szájában a fogak. Elég kiábrándító.
  8. Milyen mesebeli lényt tartanál otthon? -Xemerius-t az Időtlen szerelemből, szívesen vendégül látnám, de az is jó lenne, ha a cicám beszélni tudna, mint Luna a Sailor Moon-ból, bár akkor nem lenne szíven ivartalaníttatni.
  9. Elég időt töltesz olvasással? -Szívem szerint olvasnék többet, de így is többet olvasok, mint amennyit szabad lenne. Néha rosszkislány vagyok a munkahelyemen, és ott is olvasok.
  10. Érezted már olvasás közben, hogy rólad mintázták az adott szereplőt? -Nem, de néhány karakterrel különösen jól tudtam azonosulni.
  11. Mire vágysz most legjobban a világon? -Az titok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése